Ruben, Lieke en Levi op reis!

IJSLAND?!?!

Jullie dachten net als wij dat we in de Carribean varen toch? Wil ik net mijn telefoon gebruiken, heb ik een sms van mijn provider: welkom in IJsland: HUH?! Een blik naar buiten misschien? Water, water en nog eens water… O ja, we hebben GPS tv, ff kijken. Gelukkig, we varen in de Caribische Oceaan langs de westpunt van Cuba. Eigenlijk zouden we nu land moeten zien…hmmm… We moeten er maar op vertrouwen… We gaan volle vaart vooruit, want morgen om 7 uur in de ochtend moeten we weer terug in Miami zijn. De zee is best wild, dus we lijken de hele dag dronken. Elke avond is dat weer hilarisch. Dan sta je op van het diner en gelijk vraag je je af: heb ik nu zoveel gedronken of is die boot weer bezig?! Gisteren was de tweede formal night en hebben we lekker gegeten in het restaurant. Levi viel weer als een mak lammetje in zijn buggy in slaap. Hij was moe van het dagje Honduras, een land wat ons blij verrast heeft. Wij vonden deze bestemming het meest authentiek van allemaal. Ook hier had je toeristenshops, maar je kon hier gemakkelijk het eiland bekijken (genaamd Roatan) en weggaan van alle toeristen. Wij zijn naar de mooiste kust gegaan, aan de westkant, waar we op heerlijke ligbedden hebben gelegen. Lekker in de zee zwemmen, langs het strand wandelen en tukjes doen. Tussendoor cocktails drinken en hapjes eten, o joy! In januari wordt het back to basic: sporten en lijnen! Het eiland Roatan is redelijk bergachtig en ziet er heel mooi uit, woest en vol palmbomen. Witte stranden en hele vriendelijke mensen. Wij waren verkocht en hopen nog een keer meer van dit land te mogen zien. Hier een plaatje met ons drietjes met het schip in de verte:

rest ons een lekker zee dagje. Vanavond hebben we gereserveerd in een ander specialiteitenrestaurant en dan beginnen we alweer aan het laatste deel van de vakantie, wanneer we naar Fort Lauderdale gaan. Het gaat zo snel en normaal hebben we dan ook best weer zin om naar huis te gaan, maar dit keer zeggen we allebei: konden we nog maar een maand of twee blijven. Het weer is heerlijk, Levi slaapt hier door, het is hier heeeeeeeeel fijn!!! O ja, nog een heel grappig plaatje, ik was in de badkamer, Levi lag op bed en toen ik terug kwam, trof ik hem zo aan:

Reacties

Reacties

Moniek

Ik wil ook weer weg!! Wat is het heerlijk om met kind op vakantie te zijn hè! Juist ver weg! Al die mensen die alleen maar beren op de weg zien weten niet wat ze missen!!!
Geniet er nog van en ik heb zin jullie foto's te bekijken als jullie terug zijn!

Tim A'dam

Denk ook eventjes aan de min 5 graden die hier afgelopen week huishield... Dus geniet nog maar lekker daaro.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!