Ruben, Lieke en Levi op reis!

Mexico, mexiiiiiiiiiiiiiiiiicoooooooooo.....

Het land van al mijn dromen... Met je gitaarmuziek, breng je weer romantiek voor jou en mij... Mexico! Ja, we hebben toch echt ons hart verloren aan dit land en het was vandaag (na even zoeken) echt weer thuiskomen. We zijn nu op Cozumel en als je in zo'n cruiseboten haven aankomt, moet je eerst goed je best doen om door alle souvenirwinkels en andere kitsch heen te komen, maar wij zijn daarin geslaagd. De hoofdstad San Miguel vonden we erg toeristisch en helaas is dit hele eilandje dat wel door de cruiseschepen die hier aanmeren, maar wij hebben ons toch prima vermaakt. We hebben de taxi naar Nationaal Park Chankanaab genomen, waar we de rest van de dag genoten hebben. Er was een zeeleeuwen show, we hebben in het zwembad liggen dobberen en heerlijk gegeten (een bord vol guacamole jummie). Daarna hebben we lekker op het strand liggen tukken. Zie hier het resultaat:

Gisteren waren we op de Cayman Eilanden. Deze plek is vooral aantrekkelijk vanwege de tax-free status en de goedkope diamanten, dus ja, daar moesten dan ook diamanten oorbelletjes gekocht worden. Lieke is heeeeeeeel blij! (en Ruben vindt ze ook mooi). Levi is op de Cayman Eilanden voor het eerst in de zee geweest en als echte zwembikkel gaf hij nauwelijks een kik van het koude water en ging hij lekker liggen dobberen. Daarna lekker spelen met papa:

O ja, we hebben natuurlijk ook onze eerste formal night gehad en goed doorstaan! Iedereen zag er mooi uit en we hebben zalig gegeten. Levi trok veel aandacht met zijn pakje en de volgende dag liepen we over de boot en hoorden we steeds: ‘look, there's Levi!'. Hier een plaatje van ons samen:

Levi slaapt in dit Caribische weer erg goed en hij heeft al twee nachten helemaal doorgeslapen! We zijn vannacht weer een uur terug in de tijd gegaan, maar hij sliep lekker lang, dus hij ging om half 9 Mexicaanse tijd naar bed en werd pas om 8 uur weer wakker. We komen deze vakantie op alle fronten écht bij en vakantie met z'n drietjes is echt superleuk!

Opap

Als ik dat strand zie, word ik wel een beetje jalours, hier wordt de maximum temperatuur vandaag - 5 !!! Lekker windje erbij: gevoelstemperatuur - 12.
Geniet er van!

Rekha

Jaloers!!!! Wij lopen hier vandaag te blauwbekken bije en gevoelstemperatuur van -15 :-(
Mag ik Levi van jullie lenen als ik op vakantie ga? ;-)

Renske

Wat een heerlijke verhalen, en zo schattig Levi in dat carnavals pakje!!!! Jullie hebben uitzicht op lekker azur blauw kabbelend water, wij op ijs!!! Is maar een klein contrast, haha, maar met een beetje geluk kunnen we over een paar dagen weer zo vanuit onze keuken het ijs op, ook leuk!!!. Maar dat witte zandstrand is wel jaloersmakend!! Liefs, Renske