Ruben, Lieke en Levi op reis!

The love boat....

The Love boat.....

O wauw, wat een ervaringen! Gisteren naar het vliegveld gereden waar de shuttle van Alamo klaarstond. Wij waren helemaal voorbereid op een lange rij, want ‘hee' er gaan 3000 mensen aan boord van zo'n schip! Eenmaal aangekomen bleek het tegenovergestelde waar: we konden echt overal zo doorlopen, iedereen was enorm behulpzaam en vriendelijk, zelfs de douanemensen!! In de rij voor de kamers stonden we gelijk vooraan en toen we daar 30 seconden stonden, kwam er al iemand naar ons toe om te zeggen dat ze het heel vervelend vond dat we moesten wachten en dat ze ons z.s.m. zouden helpen! Hoezo service? Eenmaal aan boord werden we blij verrast. Ik was nog altijd bang voor de Bahama-boot experience (Annette weet waarover ik het heb), maar het is echt super chique en een en al luxe hier! Enkele voorbeelden: gratis room service, TWEE keer per dag wordt je kamer schoongemaakt, 1 bemanningslid op elke 2 gasten, super de luxe gratis dineren: a la carte, etc!! Het enige grote nadeel: Levi mag het zwembad niet in! Mag alleen als kinderen zindelijk zijn, geen discussie over mogelijk en heel sneu. Gelukkig is er een goed water alternatief:

Onze suite is heerlijk. Ik schrijf dit verhaal nu op het balkon, terwijl Levi een tukje doet, Ruben cocktails aan het halen is en de room service zo gebracht wordt, wat vervelend! Vanavond hebben we gereserveerd bij een specialiteitenrestaurant. Daar moet je dan wel voor betalen, maar dan heb je over de top chique. Leek ons wel leuk, aangezien vanavond formal night is. Ruben mag zijn trouwpak weer aan en ik ga ook op chique, Levi krijgt zijn cruise overhemd met stropdas (H&M!!) aan!

Morgen komen we aan bij de Cayman eilanden. Zojuist heb ik een uur en een kwartier naar een Port & Shopping praatje zitten luisteren en ik heb me weten te overtuigen van het feit dat ik écht gek ben als ik hier geen diamanten koop. Het beste is als ik gelijk ook diamanten koop voor mijn moeder (?!), zus, schoonzus, vriendin en buurvrouw. Perfecte Kerstcadeautjes. Althans, zo raden ze het me aan. Kortom, de avonturen zijn nog niet ten einde. Rest me jullie een plaatje te laten zien van het uitzicht vanuit de futuristische liften hier:

Reacties

Reacties

Stevie

Haha, diamanten voor schoonzus? Ik zeg doen ;)
Klinkt allemaal heerlijk! Zit ik hier jaloers te zijn van achter mijn laptop, in een overvolle schoolkantine, in een ijskoude grijze Amsterdam :P
Had je mijn sms gehad? Daniël en ik zijn eindelijk roomies! Als het goed is krijgen we de sleutel woensdag.
Geniet er nog van!
xxxxx

moniek

Wat een rotvakantie zeg, we leven met jullie mee ;-)
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!