Ruben, Lieke en Levi op reis!

Het is hier dol-fijn!

Velen van jullie hebben je afgevraagd of Levi soms alleen de genen van zijn vader heeft. Het tegendeel wordt deze vakantie bewezen, want Levi is echt een waterrat eerste klas! Vanmorgen hield hij het nog langer uit dan zijn eigen moeder, heerlijk! Hij is net een DOLFIJNTJE wat door het water vliegt en al dat getrappel krijgt nu ineens een functie. Iedereen maar roepen dat kinderen zoveel leren op vakantie en dat Levi waarschijnlijk gaat kruipen of zitten: het zou ons niks verbazen als meneer leert zwemmen!

Tongue out

Hier een foto van hoe blij hij is als hij uit het zwembad komt!

De laatste twee dagen hebben we ons dus prima vermaakt bij het zwembad, Levi slaapt ook heerlijk op een ligbed in de schaduw, wat een luxe voor ons! Gisteren zijn we even naar de Mall hier in de buurt geweest en vandaag hebben we 's middags na het zwemmen goed geshopt in de outlet, wat een feest! Echt niet normaal die prijzen, we waren niet meer te stoppen! Het meest grappige van allemaal: voor 2,99 dollar (dat is dus nóg minder in euros) een carnavalspakje voor Levi, jullie krijgen alvast de sneak preview voor maart 2011:

hahahaha!

Tja, het gaat heel veel over Levi he? De cliché's zijn in dit geval waar: als hij blij is, zijn wij blij! Ineens hoeven we niet meer zoveel op een dag als anders en zijn we lekker relaxed met z'n drieën.

Morgen is het thanksgiving, kijken of we ergens Turkey kunnen scoren. Vrijdag alweer onze laatste dag hier in Naples, want zaterdag gaan we terug naar Miami om aan boord van de boot te gaan. Wat gaat het snel en het is hier zo lekker dat je hier wel een half jaar wil blijven!!

Tot snel!

Opap

Hallo genieters,

Even dacht ik bij het lezen van de vakantiebelevenissen dat Ruben er niet meer bij was en dat "we" Levi en mama betekende, maar gelukkig op het eind ging het over ons drieën, wat een opluchting! HH
Vermaak jij je ook Ruben? Gezien de zwemfoto met je zoon, best wel!
Hier wordt het langzaamaan kouder (3 graden) en de verwachting is dat het echt winter wordt!
Veel groeten, O&G

Lieke

Zelfs Ruben wordt een grote zwemfanaat met baby Levi erbij, zoooooo leuk! En voor de duidelijkheid: we gingen shoppen voor Ruben die weer eens de helft van zijn kleren thuis heeft gelaten. En tja, we kwamen met vanalles voor Levi thuis! haha!

Moniek

Wat een geweldige outfit!!!
We gaan straks ook lekker zwemmen in esonstad!
Ook een nieuwtje van hier: Ize loopt!
Xxx

Marc

Wat een kicken pakje!!! hahaha
En hier is het goed koud aan het worden. De eerste sneeuw is al gevallen!!

Grts!

Max

Eindelijk! Iemand anders die mijn outfits aantrekt!

Ome Tim

en mijn naam is pompi....