Ruben, Lieke en Levi op reis!

Boeien?

Levi heeft ontzettend goed geslapen! Hij ging om 20 uur naar bed en wij om 21 uur en om half 6 meldde hij zich pas (dat is dus 11.30 uur in Nederland)!! Wij waren uitgerust en hebben lekker in bed met z'n drieën liggen wakker worden. Toen naar de supermarkt gelopen, waar ze ons raar aankeken omdat we met boodschappen gingen lopen!! Ha ha, gekke Amerikanen met hun auto's!

Na het ontbijt op ons balkon (o wat houden we van de zomer!) gingen we naar het zwembad, waar Levi voor het eerst een zwembad inging!

Hij heeft het uitgegild van de pret en vond het heerlijk in zijn zwembroekie, dus papa en mama waren ook blij. Daarna bleek dat hij prima buiten kan slapen, we hebben hier van die cabanas, dus we hoefde niet eens naar 'huis' voor het middagslaapje.

Gewoon op het ligbed 2 uur liggen tukken. Daarna was meneer weer eens zo spraakzaam als altijd. ba, ba, ba en toen keek hij mama aan en hij zei serieus: boeien! Mama kwam niet meer bij!!

Lekker wezen wandelen door Naples. Een leuk rijk, mooi dorpje met restaurantjes waar je buiten kan eten, uitzonderlijk in 'airco-Amerika', maar heel fijn! Lekker op een terras gezeten en nu weer thuis, waar we straks lekker steak gaan braden!

Morgen gaan we of naar zee of naar de Mall, to be continued....

Rekha

Ooooh, wat een leuk nieuws en wat hebben jullie een heerlijk kind! Geniet, geniet! xx

Chris

Misschien moet je daar maar blijven zo lekker als Levi daar slaapt! Geniet er van, leuk je verhalen te lezen. X

De andere ome Tim

Prima verhalen! En ik zie het al, die Levi wordt/ is net zo'n waterratje als zijn moeder. Heel veel plezier daaro, wij zitten overmorgen waarschijnlijk in de sneeuw hoezo contrast!
Timpie

moniek

Wat is de zon toch heerlijk! Geniet er van.
Amerika doet kinderen goed ;-) ik wil ook weer!!!