Ruben, Lieke en Levi op reis!

De heenreis

Tja... Sorry lieve vrienden met kinderen... Wij hebben toch echt de liefste baby van allemaal!!

Laughing

Levi heeft zich 10,5 uur fantastische gedragen!! Heel veel gedronken, gespeeld en eigenlijk heel weinig geslapen, maar toch 99,9% van de tijd happy! Lachen tegen iedereen om hem heen, ba-ba-ba! Papa en mama hebben zelfs een oogje dicht mogen doen!

De heenweg begon spannend: hele, hele, hele dikke mist! En dan ook nog een pitstop omdat Lieke naar de wc moest, maar uiteindelijk toch (een half uur te laat) gearrivieerd in Dusseldorf. Alles verliep soepel, snel klaar met inchecken, bij de douane aparte rij met kinderen die veel sneller ging. En dan uiteindelijk nog maar even wachten:

Toen boarden en ja, Ruben heeft dan toch weer zijn befaamde moslim-look, want hij werd er uitgehaald voor controle vlak voordat we aan boord gingen in de slurf (iets nieuws!) terwijl ik de baby droeg en hij dus 3 tassen had!! Alles moest open: luiertas alle inhoud eruit (zat zo netjes geordend voor de vlucht!), laptop aan, etc. Toen mochten we gaan. Tijdens de vlucht ging alles dus goed en zelfs bij de douane in de VS waren ze zo aardig om ons uit die belachelijke disney rijen te halen en met baby naar een korte rij te begeleiden. Vingerdrukken achtergelaten en we mochten er weer in! Levi was nog steeds wakker en blij (inmiddels 21 uur NL tijd en hij was al om 6 uur op die ochtend!). Auto gehaald, Levi lekker slapen en onderweg een prachtige route dwars door de Everglades! Mooie zonsondergang:

Leviis van 18-20 uur op geweest en ligt er net in en dat gaan wij nu ook doen!

Tot gauw!

opap

Nou, geweldig dat het zo goed gegaan is onderweg!
Geniet er van!

Suzanne

Wat een schatje!

Kim en co

Sjongejonge, wat een engel zeg! Of gewoon een geboren reiziger:) Super dat het zo goed gegaan is, geniet! xx

Rekha

Levi is meteen al echte Amerika-ganger, geen gezeur, gewoon plezier!

Liek, volgende keer een burka aan, dan vallen jullie samen zo op, dat ze je wel gewoon door laten lopen ;-)

Heel veel plezier nog en so long!
xxx

MER

Dit was een smooth begin. Vasthouden de gehele vakantie!!

Grtjes MER (Marita, Eric & Roko & ?)

Danielle

Een geboren reiziger dus..wat heerlijk!
Geniet er maar lekker van.
x

Mo

Dat klinkt als een goede start van een droomvakantie!! Heeeeel veel plezier, geniet er van!

XX

Ome Tim

Tjah de terugweg ging gewoon veel sneller. Minder mist en geen onnodige pitstops. Geniet van jullie vakantie.